Followers

28 February 2013

1 permulaan

Assalammualaikum warahamatullahiwabarakatuh

InsyaAllah, ada hikmah disebaliknya..
Ada kawan-kawan yang pernah singgah tak ke blog Catatan Si Pengembara?
Itu blog aku sebenarnya, atas masalah teknikal yang besar yang tidak dapat dielakkan,
Aku tak dapat nak buka atau akses ke dashboard dan segala-galanya di dalam blog tersebut..

Huhu, sadis..
maka dengan itu, setelah ditimbang tara.. bermulalah kisah kisah blog baru ni..
Seolah-olah macam REBRAND pun ada..

By the way, untuk masa ni..
Aku masih lagi nak edit blog ni,
mungkin taklah secantik Wan Hazel design..
but.. I try my best.. Hihi ~~

Taklah, sungguh.. aku memang tak pandai..
Jadi aku mungkin akan minta orang buatkan..

So, stay tuned :)
♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign