Followers

28 April 2013

My Shawl

Assalammualaikum rakan taulan :)
Aku ada stalker tak agak-agak?

LOL ! Apa khabar korang?
Semua dalam keadaan sihat dan walafiat serta ceria?
Alhamdulillah, aku? macam ginilah.. semakin hari semakin sihat..
Erk, bahaya..

By the way, macam mana dengan pilihan parti yang korang akan pilih 5 Mei ni?
Make a wise choice k :)

Dahulukan Islam, at least..

Ok, next..
Masa untuk aku berceloteh tentang shawl..
Seriously geng, aku memang kurang berkenaan dengan shawl ni.
Tapi aku suka tengok orang pakai, I wish I can wear it too..

Tapi lately, sejak dua menjak ni..
Aku cuba dan ianya menjadi..
Dapat-dapat pulak ada salah sorang sahabat sekampus aku ni jual shawl yang labuh dan kainnya yang best !!

So, cubalah.. just nice, hee.. bagi aku la..
mungkin aku excited sebab ini boleh dikatakan 1st time la aku cuba..

Sebelum ni ada jugak pakai pashmina tapi tak menjadi..
So, let check my pictures !!












































All these shawls from PIXIE DUST at Facebook :)
Pergilah jengah..

Wasallamm...
♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila,blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign