Followers

13 April 2013

Propstick , Candy Booth & Photo Booth

Assalammualaikum kawan-kawan :)
Apa khabar? Alhamdulillah, semoga sihat - sihat sahaja..

AllahuAllah, segala pujian kepada Dia yang sentiasa ada bersama hambaNya..
Baiklah, kali ni aku nak membebel dan berkongsi pasal "seperti tajuk" di atas..
Sebenarnya, semua benda alah ni sekarang sudah menjadi trend..

Bagi sesetengah orang, ia mungkin membazir kalau dibuat dalam majlis perkahwinan..
Manakala untuk yang sesetengahnya pulak, mungkin boleh melepaskan rasa stress dengan buat benda ni . TAPI semua benda buat sendiri la k :) save budget dan persiapan awal !

Aku nak buat benda-benda macam ni, sebab aku suka. Candy booth ni hanya untuk si kecil.
Seronok bila tengok si kecil tu riang !

Ni ada CANDYBOOTH yang cantik-cantik.. Kalau rasa duit korang macam terlebih-lebih bolehlah tempah ye.. 





InsyaAllah, aku tertarik dan plan untuk buat macam design yang kedua.
Boleh buat sendiri cuma kena ra alip jin ! 

Then, pindah ke PROPSTICK !
Mesti kalian al-maklum tentang benda ni, sebenarnya aku tak pernah terfikir pun walimah aku ada benda ni semua.. Aku tahu ia trend dah wujud... Tapi atas semangat kawan-kawan aku, beria-ria benau nak tolong buatnya dan bagi cadangan untuk kami buat sendiri..
Jadi jatuh hati.. Ala kadar je.. RECYCLE ok..

Contoh propstick yang boleh atau biasa kita lihat seperti dibawah ;



Korang boleh buat sendiri atau tempah, banyak dah orang jadikan ini sebagai perniaggan..
Contohnya gambar yang aku ambil ni , dia ambil tempahan mengikut citarasa korang..
Jengahlah disini..

Dan bawah ni adalah sebanyak sedikit design yang aku buat sendiri pakai photoscape..
Nak dekat nanti, barulah aku letak stick dan sebagainya..







Seterusnya, PHOTOBOOTH untuk tetamu yang datang..
Special punya, mini pelamin aku tu la..
Pakai je sama-sama.. Ambil keberkatan walimah ya :)

Allah, moga Allah permudahkan segalanya..


Post kali ni bukan sebab takde kerja cuma saja buat, mengada-ngada..

Ok, got to go ! 
Ada assignment sebenarnya, entah kenapa nak buat kerja lain.

Assalammualaikum!


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila,blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign