Followers

14 April 2013

Rasmi.. Pembelian Pertama


Assalammualaikum !
Tadaaa.. hahaha.. Salam sejahtera korang..
Macam mana dengan persiapan dan jantera pilihan raya?
Korang ada join tak? Tak kisah apa pun parti yang korang cuba promo, jangan sampai gadaikan maruah kita as a Muslim or Muslimah..

Ini peringatan untuk aku juak !

Alhamdulillah, aku sekadar ingin berkongsi cerita..
Hari ini aku ditugaskan untuk membeli - belah hadiah untuk pelbagai anugerah untuk dinner salah satu kelab yang aku masuk..

Dalam mencuci mata, memikirkan barang apa yang nak dibeli..
Tiba-tiba sahabat comelku menegur, its better untuk aku beli barang sikit-sikit untuk persiapan.
Nanti kalau beli sekali arung bak kata orang Melaka, sakit dan menangis..
Duit mengalir bagaikan air..

Dan dengan duit yang tak seberapa, itulah yang mampu aku beli.
Sebab murah dan comel, dan sebenarnya ada yang lagi murah..
Argh! hihih.. takpelah. Aku saja mengada.. Jauh lagi..

Korang tahu kan berapa lama lagi? Aku dah bagitahulah sebelum ni..
^___^

Jeng-jeng!
Kebetulan Encik Tunang ada tugasan di KL, sempatlah ikut kami bershopping dan merasmikan barang pertama kami..

Semoga Allah mudahkan ya..
Doakan ya!

Amin-Amin Ya Allah..

Merah itu Cinta



♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign