Followers

21 May 2013

Asiah's Family Day


 
Assalammualaikum warahamtullahiwabarakatuh :)

Alhamdulillah, Allah bagi aku kesempatan untuk jejak kali yang ke-2 di Cameron Highlands..
Kali ini bersama keluarga besar di UIAM, warga kolejku atau lebih dikenali sebagai MAHALLAH di sini..

Ini adalah penggal yang keduaku sebagai wakil pelajar dalam mahallah, 
Itu yang kami ber-12 perlu pergi acakpali diadakan program sebigini..
Ini adalah salah satu kelebihannya selain daripada pengalaman dan ilmu yang tidak berbelah bahagi daripada principal, admin dan fellow mahallah ini..

Yet, it is a memorable time for me..
Dengan keluarga sebesar itu.. ia pasti mengait memori bila aku meninggalkan UIAM dalam beberapa bulan lagi..

Allah, moga Kau memberkati mereka semua..
dan panjangkanlah ukhwah ini..


Tak banyak yang aku beli, sekadar buah tangan untuk keluarga di Melaka..
Kali ini aku lebih tertarik dengan jagungnya, ulamanya..

Hahaha.. kalau trip aku kesini sebelum ni, aku kena muntah-muntah dan cirit birit yang teruk..
Tapi kali ni pulak, aku pening yang teramat sangat semasa menuruni bukit untuk pulang..

Allah, mencuci dosa aku yang banyak ini..

:)

Aku inginkan satu lagi destinasi baru  iaitu BUKIT TINGGI..
Korang pernah pergi?

Cer citer?
Aku nak buat tempat honeymoon lah..
Aiiish..

Babai , Wassalam.



♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign