Followers

7 May 2013

PRU 13


Alhamdulillah !!
Selesai sudah dengan keputusan yang ditungu-tunggu..
Aku rasa, entri kali ini tidaklah ingin menjadi penganalisis politik walaupun aku ada hujah dan fakta sendiri untuk menyokong sesuatu parti politik tersebut..

Macam korang jugakkan?
Apa-pun kita tetap saudara seIslam dan berkawan sampai bila-bila..
 
Tang ni, aku nak cerita..
Aku ada ramai jugak rakan FB yang berlainan arah, di FB kami seolah2 berperang sesama sendiri dalam memuat turun dan berkongsi apa2 saja fakta atau troll..

Sungguhpun begitu, ianya persaingan yang sihat..
Kami cuba berhujah dengan sihat :)
Dan tatkala berjumpa, bertepuk tampar seperti biasa..

Indahkan ? Moga kebenaran terbuka jua..
Moga Allah berikan hidayah untuk kita ambil ajaran Islam secara kesuluruhan dalam setiap aspek kehidupan termasuk dalam berpolitik..

Dan ini, cerita aku di PRU - 13
Maaf, gambar dibawah berunsur politik - jangan kau membenci aku..



FLASHMOB anak muda MELAKA



Ilal Liqa'

♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila,blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign