Followers

27 August 2013

Blogwalking - Blogger - Newbie ke?

Assalammualaikum Warahamtullahiwabarakatuh
Apa khabar kawan-kawan? Baru hari ini baru aku ada kesempatan nak berjalan-jalan di blog korang..
Adalah dalam 10-12 blog malam ni.. Mungkin lepas ni nak sambung lagi..
Korang tinggalkan je pesanan korang kat sebelah ni ha..

Hihi - dah lama jugak aku deactive as a blogger.
Seingat aku time2 umur aku 18 tahun macam tu aku mula ada blog sendiri..
Time tu pakai template biasa je, blogwalking pon aku tak tahu apa benda..

Masa umur aku 19 - 20 ++ masa tu memang aku aktif gile, blog pon dah bertukar..
Kalau-kalau korang mungkin ingat dan ada singgah ke blog aku tu, nama dia Blog Si Pengembara - warna biru dan design / template aku tu by WanHazel...

Haaa.. gilak time ni.
Macam-macam2 kot aku kongsi..
Tapi tak tahulah kenapa dia hilang dalam dashboard aku...
Sedih !

Takpela, mungkin ada hikmah..
So aku start de new one. Lama jugak dah ni.. Cuma aku biarkan dia bersarang.
Dan, mungkin aku akan mula semula..

Menjadi femes!

haha! Masuk bakul (eh ! tak muat) keluarkan kaki , jalan sendiri..

Tenkiu kawan baca sampai habis dan follow blog aku.

Wassalam.
♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

1 comment:

  1. hihi, mama pun newbie apa.. baru 3 bulan berbelog...

    ReplyDelete

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila,blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign