Followers

27 August 2013

Kacang Lupakan Kulit


Assalammualaikum Warahmatullahiwabarakatuh :)

Apa khabar teman? Baru jengah sini ke? Terima kasih lah..
Blog ni dah bersarang betul.. Idea untuk tulis blog memang mencurah-curah.. Banyak yang aku nak kongsikan dengan korang, cuma dek kemalasan aku yang lebih banyak daripada cerita... 
Aku simpan semua..

By the way, sepanjang perjalanan hidup aku untuk tahun ni.. memang banyak ujiannya, nak list memang tidaklah.. tapi aku belajar sesuatu mengenai ketenangan dan kebahagiaan...
Kita semua kena jangan amalkan prinsip kacang lupakan kulit..

Kalau kau nakkan ketenangan - kebahagiaan walaupun musibah atau masalah bertimpa-timpa datang, kau kembalilah kepada Pencipta kau yang mengetahui segala-segalanya..

Cubalah sekali andai belum mencuba - izzah yang damai..

Jom kembali kepada fitrah, menjadi diri sendiri..

Siapa? Hamba Ilahi...


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign