Followers

27 September 2013

Aku & Shaklee


Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !

Aku harap korang dalam keadaan sihat dan ceria selalu okeh ! Baik, hari ini entri aku mungkin memBOSANkan sesetengah orang - jadi, kalau kalian rasa tajuk diatas sudah menaikkan rasa-ras meluat kalian, angkat kaki dua belah ya :)

Alhamdulillah, kira-kira kurang lebih dalam sebulan aku bersama SHAKLEE,
Aku jadi member Shaklee untuk mulanya hanya sekadar untuk makan sebab aku tahu produk ini bagus dan well-established ! Sebab apa aku cakap macam tu? Sebabnya, ayah aku sendiri makan dan jadikan Shaklee ini sebagai kerjaya dia sejak aku berumur dalam 15 - 16 tahun.. Seminggu sekali ayah akan buat perjumpaan untuk bagi penerangan pada orang2 yang berminat untuk gunakan atau berbisnes dalam Shaklee..
Serius seronok ! Dan aku rindukan saat tu..
Sebab ayah aku stop - takde dah orang nak sambung usahanya, aku tak cukup umur pulak..

Dan sekarang, aku disini..
Aku bersyukur sebab Allah bukak pintu hati aku ni - seperti sebelum ni yang aku cerita - ayah lebih suka aku bekerja sendiri, dan aku rasa Shaklee is one of the best platform untuk aku bertapak..
Shaklee is awesome ! kenapa ? Sebab produknya - suplemennya..

1 aspek yang aku paling suka dalam Shaklee adalah fungsi setiap suplemennya..
Ia tidak terhad kepada satu2 fungsi - dan ia mampu milik..

Macam-macam , contoh macam sekarang aku consume :
ESP (sejenis soya non GMO)
Lecithin
Alfafa (Tumbuhan)
GLA

Secara asasnya - ini set kurus (tanpa GLA) tapi dalam masa yang sama aku tambah lagi dua set , iaitu :

Set Anjal
ESP + Alfafa

Set Kesuburan (Wanita)
ESP + Alfafa

Dan banyak lagi set2 lain - muka, subur, hamil, pantang dan macam2 lagi..

:))

Wassalam..



♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

4 comments:

  1. PG dulu, juga pengguna shaklee tau, tapi sekarang tak lagi. sebab sekarang da makin banyak yang berniaga suplement ni kan. tapi, PG mungkin akan kembali ambik shaklee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah.. kembali jangan tak kembali :)
      semakin mudah untuk dapatkan suplemen Shaklee..
      Selamat dan halal ..

      Delete
  2. menarik =) sy xthu lgsung tntang produk ni..tp tgok rmai blogger yg berniaga produk ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg ramai :) dan sangat menarik - lebih2 untuk si wanita yg nak selalu berada di samping anak2 dan suami tapi bekerjaya..

      Delete

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign