Followers

7 September 2013

Personal VS Business Entry

Assalammualaikum Warahamatullahiwabarakatuh :)

Selamat Malam kawan-kawan ?
Tengah blogwalking kah itu? Haha.. apa pelan korang malam minggu ni?
Jaga diri okeh ~

Alhamdulillah !
Online business semakin baik pengurusannya - walaupun masih dipermulaan..
Walaupun - dalam sehari atau dua hari tu belum tentu dapat customer, sebab aku baru sangat..
Ada kala macam nak putus asa - tapi mana ada benda yang mula-mula kita buat terus dapat hasilnya..
Kan ??

Yang bulat takkan datang bergolek,
Yang pipih takkan terbang melayang..
Usaha!

Okey.. Dah melalut daripada tajuk entri..
Aku dah buat keputusan untuk update personal entri dan business entri di dalam blog ini..
Aku tahu - mungkin ada sahabat2 blogger yang tak suka kait ngait bussiness ni..
Tapi ada aku kesah? haha..

Taklah - you have a right too as a reader.. Terima kasih sebab datang jengah blog aku !!

Aku akan update dua-dua jenis entri dalam tarikh yang sama..
Nak tengok cerita niage ke personal ke terpulang..
Kalau terpikat dengan cerita niage aku - boleh terus roger ya ..

By the way -
Aku sah menjadi pengedar2 produk dibawah :
Sophie Paris , Shaklee Malaysia

P.s - Tolong like page aku boleh? kat atas nuh ! kalau sudi laaa   ^___^

Wassalam..


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

5 comments:

  1. Replies
    1. yup :)
      Saya jual harga ahli je , tak ambil retail..
      Diskaun situ dear...
      Roger2 la tau..

      Delete
  2. semoga berjaya dalam apa sahaja yg nadia lakukan..all da best :)

    ReplyDelete

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila,blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign