Followers

29 October 2013

PRK 2013 : UIAM



Assalammualaikum..
Berdebar aku macam akulah calon MPP !
Hihi - cuma nak khabarkan pada teman , UIAM bakal menempuh PRK untuk sesi baru..
Dan aku akan selalu turun mengundi..

InsyaAllah , ini kali ke 4 dan kali terakhir aku mengundi di PRK..
Moga Allah mudahkan segala urusan calon2 dan moga yang terbaik , ikhlas menang untuk selalu memperjuangkan hak mahasiswa UIAM

Dan aku memilih untuk mengundi adik junior aku ni..
Aku pernah berkerja dengan dia , baik budaknya..
Elok pekerti dan kuat usaha !

Moga menang dik !

Untuk info lanjut , pi terjah sini - Vote For Wan Khairi IRKHS Constituency


Institusi pengajian korang macam mana ?

♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

1 comment:

  1. undi..jgn xundi =) smoga dipermudahkanNya..inshaa'Allah

    ReplyDelete

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign