Followers

5 November 2013

Aku dan Shaklee


Assalammualaikum Warahmatullahiwabarakatuh !
Apa khabar kawan2 blogger ?
Dah nak masuk 3-4 hari jugak aku tinggalkan blog ini..
Balik kg - Allah bagi ujian mak aku dimasukkan ke hospital...
Mohon doakan ya..

InsyaAllah , entri aku kali ini pasal Aku dan Shaklee..
Jika berminat , teruskan membaca.. Jika tidak.. bai bai awak !
Macam mana ye aku boleh kenal dan jatuh cinta dengan Shaklee ini ?

Al kisahnya , aku kenal dengan Shaklee ni sejak tahun 2003 lagi - masih tu aku baru berumur 13 tahun.
Macam mana boleh kenal ? Sebab ayah aku pun join Shaklee..
Ini proof dia..



Atas sebab2 tertentu yang aku sendiri tak sure , ayah senyap je walaupun dah rank Senior Supervisor !
Nak dijadikan cerita, sekitar tahun ini - aku selalu nampak post pasal Shaklee , even aku tahu Shaklee tu apa, aku buat endah tak endah lah.. sampailah satu tahap di mana aku nak belikan makayah aku OMEGA GUARD - aku memang dah sedia maklum dah - dengan izinNya - ubat Shaklee ni memang kualiti terbaik...

Jadi , aku pm kawan sekolah aku yang mana sekarang dah jadi my mummy untuk memberitahu hajat untuk beli produk.. Cerita punya cerita - aku pun tak tahu kenapa boleh cerita pasal bisness tp memang aku minat dengan cara / pelan pemasaran atau bisness dia !

Dan yang paling penting , aku tak salah pilih upline atau lebih dikenali sebagai keluarga !
Panjang ceritanya.. tapi nak dipendekkan Sept 2013 aku berjaya menjadi ahli Shaklee..
Alhamdulillah , bulan yang sama aku beli untuk makan sendiri dan makayah aku dan aku mencapai bonus sebanyak RM 30.75.. 2 angka je.. tapi tetap duit - siapa nak bg free kan..


Dan aku sedang menanti bonus bulan ini sebanyak RM 300 ++
Alhamdulillah !

Kenapa aku nak buat Shaklee ?
Sebab nk bantu makayah yg selama ni prepare aku mcm2 tanpa ada kurangpun. 

Kenapa aku tak cari kerja lain?
Sbb tak mampu nak bahagikan masa utk kerja dan jaga makayah. Espc mak - dia sgt prlukan perhatian dan penjagaan rapi..
Nak suruh ayah habiskan masa je dengan mak.
Dengan Shaklee , dgn izin Allah - aku nak keduanya !

Utk kwn2 - jom kita ubah diri kita keluar dr zon selesa 
Yg penting utk siapa2 yg nak join Shaklee n berminat nk tahu caranya.. jgn lupa roger2 sy..

Pemilihan keluarga dan rumah Shaklee adlh penting. Upline anda akan stiasa kongsj tips - suntik smgt - sama2 muhasabah utk jadi yg lebih baik. InsyaAllah !

Jika ada apa2, boleh roger !
Add personal fb aku di Nor Nadia Syakila Jamal
Jenjalan di page Shaklee Wardrobe

Shaklee id : 1028341
0132558600
Master to be - Nadia Syakila



♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

2 comments:

  1. nad, mak dah sehat ker? gudlark in life .hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear..
      Alhamdulilllah ! Seronok sangat bila mak sihat..
      terima kasih tau doakan..

      Delete

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign