Followers

20 November 2013

IIUM Convocation - 29th

Assalammualaikum Warahamatullahiwabarakatuh ..
Hello Holla kawan-kawan blogger ? Jauh blogwalking tak hari ini ?
Macam mana pulak dengan kesihatan ? Moga sihat2 selalu tau..

Okeh ! Hari ni Nadia nak membebel pasal Majlis Konvokasi yang ke 29 di UIAM..
Jom tengok gambar , sambil bercerita !


Inilah both of my BEST FRIEND DUNIA AKHIRAT 
si ALIA (si comel) dan si ECHAH (si kenting)
yang selamat menjadi 
graduan UIAM dalam bidang Sains Politik..
Aku sayang korang sangat2..
Dua olang ini , sangat lapatt..
Tapi kalau time gaduh manja - dasaaat !
Dasat macam mana ? Hahaha.. no komen..
Sama baju diorang ? Padahal tak plan pon..
Moga mereka sukses dalam kehidupan dunia akhirat..



Ini pulak my BFDA aku lagi dua orang..
Camwhore ? Memang.. haruslah.. si gadis manis..
Ada yang nak kenal ?
Maaf - on the way bina masjid sudah..
Si Sinar Nenek (gelaran dia) dari Penang - kos Sosiologi
Samalah dengan Si Penyu ni.. haha.. nama dia Seha.. dari KL..


Dan lagi.. antara teman2 kesayang kami yang turut menjayakan photoshoot diorang..
Sebelah kiri salah seorang BFDA Nadia juga - known as Ain Amira from N9..
Dia sekali lah dengan Nadia grad Oktober tahun depan..

Yang sebelah kanan pulak , our miss Photographer !!
Sister Alyaa !! Cantik okeh gambar dia..


 Here we are !! Nampak tak Nadia yang paling belakang ?
Saya pemalu orangnya - nanye nak sorokkan lemak2 tuh.. hahaha..
Bantai saje..
TOLONG abaikan muka Alia yang sangat mengantuk tu ok !

Alhamdulillah , kami berlima masih lagi kekal bersahabat walaupun macam2 benda yang dah kami lalui..
Nadia akui , setiap daripada kami ada kelemahan dan kekuatan masing2..
Semakin lama kami bersama , semakin banyak lidah tergigit , semakin kami faham tentang diri antara satu dengan lain..

Dan sekarang , buang yang keruh ambik yang jernih..
TOLERANSI tunggak utama..
Bukan setakat dalam persahabatan dalam apa jua perhubungan !

DAN 

Sejujurnya , jeles tengok orang grad - tapi takpa !
My time will come, amin ya Allah !


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

2 comments:

  1. tahniah utk mereka :) serenok convo ni.. ntah bile boleh merasa naik pentas lagi :)

    ReplyDelete

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign