Followers

8 November 2013

Warna Tema Di Hari Bahagia

Assalammualaikum Wbt korang !
Apa khabar ??
Al - kisahnya moga korang sihat walafiat tau..

Haa.. hari ini Nadia - tukar dah bahasa diri pertama..
Pasal WARNA TEMA pilihan hatiku di hari bahagia..
Secara asasnya - Nadia suka sangant dengan warna BIRU..

Jadi banyak benda yang berwarna BIRU kecuali busana / pakaian pengantin..
Sesimple saya - Nadia akan pakai 3 warna untuk hari bahagia yang bakal menjelang..
Simple je ye..

Boleh buat baju raya untuk 3 kali raya akan datang !


Hijau Zamrud vs Putih
InsyaAllah , ini warna tema untuk hari nikah yang bakal berlangsung pada hari Jumaat tersebut..
Suka sangat warna hijau ni berlawan dengan putih..
Tiada kena mengenan dengan mana2 parti politik okeh!

Nadia akan pakai baju kurung biasa with tudung bawal satin dan veil..
Manik2 dan lace2? confirmlah adaa.. 


Biru VS Putih 

Next ! Ini adalah warna tema pakaian pada hari Walimah / kenduri pada keesokkan harinya..
Dengan izinNya ! Lawannya pun putih..
Nadia berjubah + lace di luarnya.. sekali la dengan veil putih..

Walimah Nadia lain sikit - insyaAllah , si pengantin akan jadi penyambut tetamu dalam masa yang sama !
Nantikan ceritanya nanti tau !


Akhirnya !
Outdoor session bersama en Suami - amin ya Allah..
Light Purple menjadi pilihan..

Nadia berjubah lagiii !

Waaaahh ! Serious tak sabar tau..
Haa.. mesti korang dah terfikir2 nanti kahwin nak pakai kaler apa kan?
Korang minat kaler ape?
Cer bagitahu sikit !

♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

8 comments:

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign