Followers

10 December 2013

Shaklee : Manfaat Vita Lea aka Multi-vitamin


Assalammualaikum !
Hai kawan ! Hai blogger !
Shaklee lagi ? Aish.. jum la baca sat..
Mana tahu mungkin bermanfaat nanti kalau bukan sekarang..

Ha.. pada yang nak jadi ahli tu , boleh roger laju2 tau..
Jom lah jadi ahli Shaklee sebagai azam tahun baru..
Jom kita bina empayar bersama !

Korang ! Mesti korang selalu dengar pasal multivitamin kan..
Dan korang mesti selalu terdengar juga ramai orang ambil multivitamin..
Dalam Shaklee pon hadooo..
Harga berpatutan dan berbaloi2..

Namanya VitaLea !
Apa fungsi dia ?

Manfaat utama Vita-Lea ialah
  • Penambahan tenaga SEGERA - pemberi tenaga,kecergasan tubuh dan kekuatan mental,sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam asperk pembekajaran mahupun kerja2 seharian
  • Pelengkap nutrisi - Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang,terutamanya mereka yang vegetarian dan anemia.
  • Keupayaan sistem reproduktif - penting bagi kanak2 dan remaja yang sedang membesar
  • Metabolisme - Sangat membantu dalam stimulasi metabolismea dan melambatkan proses penuaan.
  • Elemen Penting pada sel tubuh - Menyediakan asas nutrisi,memastika sel hidup,pertumbuhan sel baru,membantu proses pembesaran,pertumbuhan rambut,otot,kulit,kuku dan hormon,serta menjaga kesihatan tiroid.
  • Melindungi organ - melindungi fungsi buah pinggang,jantung dan hati


Antara fungsi lain Vita-Lea ialah
  • Mengimbangi segala bahan kimia di dalam badan sebagai insuran bagi menampung kepada apa2 pemakanan yang kurang dalam diet.
  • Membantu pengambilan makanan di dalam badan kita supaya lebih berfungsi ( mengoptimumkan fungsi nutrien dr diet harian kita)
  • Membantu meningkatkan kesegaraan otak dan pertahanan terhadap jangkitan
  • Membantu kesihatan secara am

Dan JANGAN TUNGGU LAGI !!
Sms atau whatsapp ke 013 2558600

Shaklee Independent Distributor
Nor Nadia Syakila Jamal
No id - 1028241


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

2 comments:

  1. setakat ni makan vitamin C je :)
    bagus jgk shaklee ni kan. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh... licha pun makan ? Teruskan.. kita nak cukupkan pemakanan kita dengan khasiat seharian memang tak cukup la. sbb banyak betul dugaan kan skrg ni.. mcm2 ade...
      Shaklee best :) berbaloi !

      Delete

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign