Shaklee : Ada status halal ke?

4:30 pm

Assalammualaikum !
Apa khabar bloggers + readers?
Moga korang sihat dan dirahmati Allah SWT selalu tau..

Rasanya semua orang tahu Shaklee dan produknya kan?
Kalau korang tak tahu lagi dan nak tahu - boleh terus roger2 Nadia..
Eh ! Dunt worry - aku tak suruh korang beli barang terus..
Ok, gurau je sayang..

Mungkin pada mereka2 yang tahu ragu-ragu dengan status HALAL Shaklee..
Jangan pandang temeh ! Mencari kebenaran / status HALAL itu adalah fardhu tau..
Baiklah - jom rujuk HALAL CERT di bawah ini yang dikeluarkan oleh ISA..

choii ! bukan ISA tu lah.. ini Islamic Services of America..


Jom dapatkan kepastian / fakta yang lebih kukuh !
Korang rujuk sini terus tau Senarai badan Islam yang diiktiraf JAKIM
Cari info dan maklumat pasal ISA ni di mukasurat 19..

Akhir kata,
Siapa yang takut2 nak makan Shaklee atas faktor halal atau haram..
Silalah yakin !
Dan jangan lupa - PENGEDAR BEBAS SHAKLEE anda disini !

SID 1028241
Nor Nadia Syakila & Muhd Zanudin
013 2558600
SHAKLEE WARDROBE

You Might Also Like

0 comments