Followers

5 March 2014

Shaklee : Ada status halal ke?

Assalammualaikum !
Apa khabar bloggers + readers?
Moga korang sihat dan dirahmati Allah SWT selalu tau..

Rasanya semua orang tahu Shaklee dan produknya kan?
Kalau korang tak tahu lagi dan nak tahu - boleh terus roger2 Nadia..
Eh ! Dunt worry - aku tak suruh korang beli barang terus..
Ok, gurau je sayang..

Mungkin pada mereka2 yang tahu ragu-ragu dengan status HALAL Shaklee..
Jangan pandang temeh ! Mencari kebenaran / status HALAL itu adalah fardhu tau..
Baiklah - jom rujuk HALAL CERT di bawah ini yang dikeluarkan oleh ISA..

choii ! bukan ISA tu lah.. ini Islamic Services of America..


Jom dapatkan kepastian / fakta yang lebih kukuh !
Korang rujuk sini terus tau Senarai badan Islam yang diiktiraf JAKIM
Cari info dan maklumat pasal ISA ni di mukasurat 19..

Akhir kata,
Siapa yang takut2 nak makan Shaklee atas faktor halal atau haram..
Silalah yakin !
Dan jangan lupa - PENGEDAR BEBAS SHAKLEE anda disini !

SID 1028241
Nor Nadia Syakila & Muhd Zanudin
013 2558600
SHAKLEE WARDROBE


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila,blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign