Followers

29 April 2014

Serba Salah

Assalammualaikum bro dan sis !
Semoga kalian sihat hendaknya.. 

Korang pernah rasa serba - salah yang teramat tak ?
Rasa serba salah ni , tak lah semestinya sebab kita buat salah , tapi macam ko nak buat sesuatu yang ko nak buat tapi bila terkenang kan itu dan ini , ko tak jadi nak buat ?

Ouh ! Peninggg...
Dan aku akan buat korang pening sekali dalam dunia aku kan...

Aku ada satu impian selepas aku berumah tangga..
Namun bila aku kenangkan wajah2 mereka yang aku sayang , aku terpaksa kuburkan impian aku..
Tapi ada beban yang aku tak tertanggung bila aku kena buat pengorbanan tu..
Bukanlah daripada mereka yang aku sayang tapi sekadar orang-orang yang lain..

Mungkin sebab aku terlalu memikirkan perihal orang lain..

Takpelah , selagi mampu - aku hadap..
Sabar Nadia .. Sabar..

Korang doakan plan aku berjalan dengan lancar ya..
Aku dah ada plan !

























♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign