Followers

22 April 2014

Tolong Saya .. Tolong Anda ..




Saya nak cerita pasal Shaklee lagi ni..
Ada yang menyampah ??
TUTUP BLOG INI !
Terima kasih pada yang terus membaca..

[ TOLONG SAYA UNTUK TOLONG ANDA ]

Kebiasaannya saya hanya akan bercerita tentang produk Shaklee dan berkongsi manfaat dan kebaikan sebagai ahli dan pengedar Shaklee secara tak langsung.. 
Apa yang saya dapat ? Apa yang saya rasa ? 
Betul tak ?

Tapi kali ini izinkan saya untuk buka tawaran untuk tolong anda..
Nak tolong apa diri sendiri pun tak tertolong ? Heh ! gitu ea ?
Silakan bercakap - saya tak peduli , saya katak buta dan pekak !

Tolong saya untuk tolong anda ubah kehidupan kita..
Lebih2 lagi kepada SURI RUMAH, PELAJAR & PENGANGGUR TEGAR macam saya !
Kalau orang yang bekerja pun nak jana pendapatan pun sangatlah dialu2kan..

Izinkan saya berkongsi cerita - 
Saya join Shaklee dan bisnes Shaklee adalah sebab duit pada mulanya..
Moyang saya cecah lebih2 kurang2 40k - 50k sebulan
Nenek saya sudah melangkau kira ke 10k sebulan
Mak Shaklee saya sudah lebih kurang 2k - 3k sebulan
Dan kesemuanya adalah SURI RUMAH !
InshaAllah - saya akan mengikut menjejak mereka bulan ini !
InshaAllah..

Dan ianya tak mudah ! tapi hasilnya cukup manis !

Percayalah, semakin lama menggali petua dan ilmu daripada mereka yang hebat..
Objektif saya semakin berubah..
Ini bukan sebab apa yang saya dapat - tapi apa yang saya dapat beri..
Lebih tinggi income lebih besar amanah..
Amanah apa ? untuk membantu team kita untuk dapat macam mana yang kita dapat malahan lebih baik daripada tu..

Shaklee bukan setakat hebat pada produknya - malah SUPPORT SYSTEM dan MENTORNYA..
Yes, SHAKLEE adalah MLM, tapi sistem MLM yang cumulative..
Naik bersama2 - tiada istilah pijak memijak..

Dan saya bukak peluang ni..
Benarkan saya untuk tolong diri kita semua..
Boleh terus roger / pm / inbox / sms / wassap saya !

SAYA TUNGGU !


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

2 comments:

  1. wahhh... dah ramai yang jual shaklee sekarang ni... semoga berjaya ya..

    ReplyDelete

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign