Followers

16 May 2014

Cadangan Set Kesihatan Optimum

Mungkin ada yang berkata begini ;

" Saya ni nak je cuba suplemen Shaklee - tapi saya tak tahu nak ambil suplemen apa, macam mana? ''

" Saya dengar orang kata Shaklee ni baguslah tapi saya takde apa masalah2 kesihatan pun - so
takyahla makan ye.. ''


Ada je diantara para pelanggan yang bagitahu, diorang tak tahu nak dapatkan vitamin apa..
Sebab Alhamdulillah, mereka tiada apa2 masalah kesihatan :)

Makanan tambahan sebenarnya amat diperlukan oleh tubuh badan..
Samaada ada masalah kesihatan ataupun tidak, ini bukan statement nak menjual atau melakukan produk - bahkan ia kebenaran..

Cuba tengok gaya hidup kita, kalau kita kembali ke zaman moyang2 kita dulu..
Yes ! Mereka hidup dengan cara hidup sihat, sebab tu walaupun diorang dah tua, dah berumur tapi masih sihat :)
Kita plak ? Jawab sendiri ya..

Selain kita kawal cara pemakanan dan mengamalkan gaya hidup sihat - kita perlukan juga makanan tambahan sebagai KEPERLUAN ia bukan kehendak dah lagi tau..

CADANGAN VITAMIN : SET KESIHATAN ASAS
Merangkumi ESP + Vita Lea + Vita C + B-Complex





















Vita-Lea With Iron Formula (Multivitamin)
 Mengandungi 12 vitamin dan 9 mineral penting yang lengkap untuk keperluan tubuh seharian
 Membantu meningkatkan kecerdasan minda dan system imuniti badan
 Memulihkan selera makan dan melancarkan proses pencernaan
 Penting bagi proses pertumbuhan
 Menyeimbangkan hormon dan bahan kimia dalam badan
 Melengkapkan nutrien yang kurang
  Membantu penyerapan zat dari makanan

   Sustained Release Vita-C
    Membantu dalam meningkatkan imuniti badan
    Membantu dalam penyerapan zat besi
    Membantu dalam proses pemulihansel (contohluka)
    Membina kolagen untuk menguatkan tisu dalam badan
    Menjaga ketahanan badan dari selsema
    Menstabilkan bahan kimia dalam badan

   B Complex
    Menukarkan gula dalam darah kepada tenaga
    Mencegah kelesuan dan kemurungan
    Membantu kelancaran urat saraf
    Mengelakkan stress
    Mengelakkan sembelit

   ESP Soy Protein Isolate Powder
    Memberi tenaga serta rasa kenyang yang lebih lama
    Menjadikan kulit lebih berseri dan anjal
    Memulihkan pigmentasi


Siapa yang memerlukan?

1) Sesuai untuk semua lelaki dan wanita yang mementingkan kesihatan menyeluruh (termasuk ibu mengandung, ibu menyusu, warga tua dan pelajar)

2) Sesuai untuk individu yang cepat letih, lesu dan tidak bermaya

3) Sesuai untuk individu yang kerap demam dan mudah dijangkiti penyakit

4) Sesuai untuk individu yang stress dan mudah mengantuk

5) Sesuai untuk pelajar bagi meningkatkan focus dan mengelakkan mengantuk serta mudah letih

6) Sangat sesuai untuk individu yang sangat sibuk dan mengamalkan pemakanan yang tidak seimbang


Jadi, jom selit order laju2 untuk seisi keluarga !!

Nak dapat produk2 kesihatan dan kecantikan Shaklee ?
Nak menjana pendapatan dengan Shaklee sehingga 4,5,6 angka hanya dari rumah ?









Hubungi kami ;
Shaklee Independent Distributor [1028241]
Nor Nadia Syakila & Muhd Zanudin
013 2558600
nornadiasyakila90@gmail.com


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila,blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign