Followers

20 June 2014

Nutriferon Shaklee - Peranan Interferon

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera !
Apa khabar orang kampung - harap kalian sihat sejahtera..
Hari ini tak nak menceceh banyak, hari nak sampaikan ilmu..

Pasal apa? Pasal Nutriferon Shaklee..
Apakah dia - secara kesimpulannya Nutriferon ini adalah makanan tambahan untuk menguatkan sistem pertahanan badan..

Jom dapatkan sistem pertahanan yang kuat dengan Nutriferon Shaklee 
Jom mulakan !

NutriFeron Shaklee mempunyai fungsi utama yang unggul iaitu menguatkan sistem imun (pertahanan badan) dan juga mengalakkan penghasilan sistem pertahanan badan ni dengan semula jadi..

Secara ringkasnya, NutriFeron mengandungi kombinasi hebat tumbuhan semulajadi yang mana segala proses semua semula jadi dan selamat tau !

- Biji labu
- Biji plantago
- Bunga Japanese Honey Suckle
- Bunga Safflower

Jom lihat kandungan terperinci NutriFeron Shaklee

* Kenapa yakin sangat dengan KESEMULAJADIAN SHAKLEE? 
Sebabnya - produk2 Shaklee bukan sahaja diperiksa kualiti nya beribu2 kali tapi di uji juga kepada manusia betul - takda guna tikus ke apa ye..

Dan dari produk NutriFeron ni sendiri , penciptanya Yasuhiko Kojima - seorang saintis Shaklee mengambil masa 40 tahun untuk hasilkan NutriFeron ni..
Dan produk ini hanya dipatenkan oleh Shaklee..
Kalau jumpa jenama lain, haa.. tak sama macam Shaklee tau !!

NUTRIFERON = INTERFERON

Sekarang ni , nak masuk kelas pre-biology kejap..

PERSOALAN ;
Apa proses yang berlaku saat kita ambil NutriFeron?
Apa maksud NutriFeron dapat menguatkan sistem imun ni?
Apa itu INTERFERON pulak?

Tak perlu pening.
Meh den cerita dengan bahasa santai.

Interferon adalah sejenis elemen penting dalam sistem pertahanan badan kita..
Peranannya adalah seperti '' bapa alarm'' dan juga ''laksamana perang'' dalam sistem pertahanan kita ni lah.

BAPA ALARM;
Saat 1 sel diserang - alarm kecil akan dibunyikan - signal akan dihantar ke bapa alarm

LAKSAMANA PERANG;
Lepas je dia dapat signal , dia terus inform pada seluruh sistem untuk berjaga dan menghalang dulu virus secara sendiri SEMENTARA dia akan mengarahkan pulak ASKAR yang kuat dan gagah untuk menyerang virus dalam masa yang cukup pantas !

Haaa.. gitu ! 
Jadinya - kalau kita atau anak2 kecil kita ni kerap sakit , demam , selsema ke apa..
Kena check2 balik si bapa alarm dan laksaman perang tu..

Inilah kepentingan NUTRIFERON !
Kadang2 kan dengan pemakanan dan persekitaran - kita tak dapat memberikan nutrisi yang cukup dalam penghasilan interferon ni..
So macam mana?

Kena dapatkan satu NUTRIFERON dirumah anda !
Hanya dengan harga RM 181.25 (Harga Pasaran)
30 sachets

* Jom dapatkan harga ahli dengan penjimatan sehingga 25% dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee

Hubungi kami ;
Shaklee Independent Distributor [1028241]
Nor Nadia Syakila & Muhd Zanudin
013 2558600
FB : Nor Nadia Syakila
FB Page : http://facebook.com/gudangvitamin
nornadiasyakila90@gmail.com

 
♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign