3 Gems / Set Ramadhan Shaklee

9:39 am

Assalammualaikum semua..
Selamat berpuasa ! Ramadhan Kareem !
Macam mana dengan prestasi kita ?? Haaa.. jawab sendiri ya..

Ada lagi ke yang rasa lesu ? Lemah dan letih ?
Wah.. wah.. Nadia pun kadang rasa macam tu - jangan risau..
Tapi jom kita sama- sama usaha untuk buang rasa tu..

Dari segi rohaninya - bolehlah kita banyakkan zikir dan muhasabah kepada Allah..
Muhasanah sokmo yang bulan Ramadhan ni bulan yang mana Allah bagi spesial untuk hambaNya..
Doa pon tak berhijab kan, ini boleh dijadikan motivasi untuk kita. 

Itu salah satu aspek,
salah satu lagi dari segi zahir ataupun jasmaaaani...
Sahur dah sahur dah.. 
Buka dah buka dah..

Tapi badan sokmo letih..
Lebih2 lagi ada bola lagi ni..
Lagi la macam panda ye pergi kerja..
Tak bertenaga?

Haaa...
kalau gitu, moh dapatkan cadangan set 3 gems / Set Ramadhan Shaklee ni..
bukan setakat boleh pakai ir guna sensorang - satu keluarga pon boleh - takde masalah.. 

Jom dapatkan set berpuasa ini sekarang..
Boleh terus roger saya secara sms / wassap di 013 2558600
Atau terus je klik link di bawah !

http://bit.ly/ShakleeOnlineShopping


** Tapi jangan lupa dapatkan konsultasi percuma dan cara makan daripada saya !



You Might Also Like

0 comments