Followers

9 July 2014

3 Gems / Set Ramadhan Shaklee

Assalammualaikum semua..
Selamat berpuasa ! Ramadhan Kareem !
Macam mana dengan prestasi kita ?? Haaa.. jawab sendiri ya..

Ada lagi ke yang rasa lesu ? Lemah dan letih ?
Wah.. wah.. Nadia pun kadang rasa macam tu - jangan risau..
Tapi jom kita sama- sama usaha untuk buang rasa tu..

Dari segi rohaninya - bolehlah kita banyakkan zikir dan muhasabah kepada Allah..
Muhasanah sokmo yang bulan Ramadhan ni bulan yang mana Allah bagi spesial untuk hambaNya..
Doa pon tak berhijab kan, ini boleh dijadikan motivasi untuk kita. 

Itu salah satu aspek,
salah satu lagi dari segi zahir ataupun jasmaaaani...
Sahur dah sahur dah.. 
Buka dah buka dah..

Tapi badan sokmo letih..
Lebih2 lagi ada bola lagi ni..
Lagi la macam panda ye pergi kerja..
Tak bertenaga?

Haaa...
kalau gitu, moh dapatkan cadangan set 3 gems / Set Ramadhan Shaklee ni..
bukan setakat boleh pakai ir guna sensorang - satu keluarga pon boleh - takde masalah.. 

Jom dapatkan set berpuasa ini sekarang..
Boleh terus roger saya secara sms / wassap di 013 2558600
Atau terus je klik link di bawah !

http://bit.ly/ShakleeOnlineShopping


** Tapi jangan lupa dapatkan konsultasi percuma dan cara makan daripada saya !




♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila,blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign