Followers

5 September 2014

Isu : Rahim Bengkak

Assalammualaikum..
Selamat petang dan salam Jumaat yang barakah !

Semua yang berkerja sedang seronok ya! Sebab apa? Sebab esok cuti..
Samalah kita, tapi saya masih kena berkerja ahad ini. OUTSTATION bak kata orang kampungku..
It does not matter, jauh perjalanan - luas pemandangan - ramai kenalan !

Ok, fokus dan tujuan entri petang ini adalah untuk makluman dan sekadar berkongsi maklumat sebagai respons isu 'Shakely' 'Rahim Bengkak' yang agak menjadi viral pada hari-hari berlalu ni..

Saya tak nak tulis panjang,
Sahabat handai dalam Shaklee - leaders dan rakan2 Dr dah bagi maklumat secara general mahupun spesifik.

InshaAllah, pembaca saya adalah mereka yang tidak akan membuat kesimpulan awal tanpa mendapatkan fakta, betul tak?
Anda terbaik ! Terima kasih.

Jom dapatkan maklumat mengenai KRISIS PENYEMBUHAN di sini 
> Krisis Penyembuhan
Krisis Pemulihan, adakah membahayakan?
Healing Crisis daripada Ginger Chalford, PhD

Dan apa sebenarnya yang ANDA PERLU TAHU dalam ISU ini
Fuh! Shaklee Penyebab Rahim Wanita Bengkak ?!!!

Dan kenyataan seorang DOKTOR KESIHATAN & PERUBATAN dalam perkara ini
Kenapa Rahim Bengkak?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Alhamdulillah, saya dah habis membacanya.
Saya adalah pengguna GLA secara konsisten sejak bulan Februari , dengan tujuan untuk mendapatkan anak. Tetapi untuk permulaan ni - saya kena betulkan dulu period dan kurangkan berat badan yang berat ni :)

Doakan saya.
Dengan izin Allah, bila diberi peluang oleh Allah dgn asbab Shaklee..
Memang anakku, anak Shaklee lah !


------------------------------------------------------------------------------

Untuk pembaca, sekiranya ada pertanyaan mengenai produk Shaklee / bisnes Shaklee - bolehlah berhubung dgn saya terus melalui FACEBOOK atau sms/whatsapp di 013 2558600.

Jangan lupa like FB PAGE saya - Gudang Vitamin.Com
Jangan lupa LIKE dan SHARE sekiranya ia bermanfaat !

Wassalam.


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign