Followers

17 October 2014

Cabaran Kurus 90 Hari



Psstt.. Assalammualaikum warga blogger dan rakan reader !
Salam sejahtera !

Meh sini nak bisik, pssst...
Jangan baca kuat-kuat ok, ini rahsia saya ni..

Saya masuk cabaran KURUS 90 HARI yang dianjurkan oleh nenek Shaklee saya.
Master to Athirah Tieramiessyou - ini blog dia !

Saya nak anjurkan cabaran ni untuk orang lain ? Memang taklah oh hoi.
Tukang anjur pun kecik besar kecik besar je.

So, ada yang nak join ke?
Bolehlah roger nenek Shaklee saya tu.

Ada syarat ? Adalah..
Ingat nak kurus tu senang ea? Hanya orang yang kuat makan tahu betapa susahnya nak kurus tu kalau tak ada keazaman dan kecekalan yang kuat.

Doakan saya kuat dan cekal !
Nak bagi hadiah ni ha buat suami.

Wassalam :)


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

1 comment:

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila,blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign