Followers

7 October 2014

Langkah Aku

Langkah Aku.
Aku harap ia diredhai.
Oleh Tuhan.
Oleh ayahanda dan bonda.

Langkah Aku.
Bukan satu pelarian.
Ia pengorbanan.
Agar aku tidak terus terluka mahupun melukakan.

Langkah Aku.
Serong dari mata orang-orang.
Terpesong mengikut kata orang-orang.
Takkan pernah aku kisahkan.

Langkah Aku.
Mencari erti kehidupan.
Memperbaiki kesilapan.
Meneropong kisah alam.

Langkah Aku.
Bukan satu pelarian.
Ia pengorbanan.
Yang tiada siapa tahu erti yang tersimpan.

Nadia Syakila
Batu Anam, Segamat.


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

3 comments:

  1. buat sendiri erk? menarik ^^,

    semoga langkah yang diambil tu disertakan dengan niat yang betul dan semoga ALLAH merestui :)

    ReplyDelete
  2. nice.
    pasal relationship eh?? hhehehe.
    teka je.. kalau salah.. maap yer.. hehe

    ReplyDelete

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign