Followers

11 November 2014

Bulan Minyak Ikan AKA Omega Guard Shaklee

Assalammualaikum,

Selamat pagi kawan bloggers dan pembaca yang cantik dan hensem belaka.
Apa plan hari ni? Lepas kerja nanti nak pergi makan dengan kawan ke?
Apa-pun plan kalian, harap semuanya di permudahkan oleh Allah.

Baiklah, sempena bulan minyak Ikan ! Hahah, suka hati Nadia je kan bagi nama.
Mana taknya, bulan ni promosi besar-besaran Omega Guard Shaklee lah !
Kalau kalian tercari-caro minyak ikan terbaik di Malaysia malahan dunia, haaa..
Kalian WAJIB BACA ENTRI ni sampai habis !

MINYAK IKAN TERBAIK DI DUNIA
Kenapa Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan terbaik di dunia? Dah cuba, dah rasa, dah merasai kebaikan dan dah jatuh cinta baru tau bahawa Omega Guard Shaklee ni sememangnya yang terbaik di dunia!

Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis lemak Omega-3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 1000mg asid-lemak omega-3 EPA dan DHA.
Mengapa Shaklee Omega Guard?
Omega Guard diekstrak dari ikan laut air sejuk seperti sardin, mackerel, herring, dan anchovies di perairan negara Jepun. Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat daripada ketumpatan minyak hati ikan. Lakukan pilihan bijak! Omega-3 atau lemak ikan?

------------------------------------------------------

LAUTAN TERCEMAR!
Kebanyakan industri kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan. Kaedah ini memusnahkan sesetengan nutrien, malah tidak boleh menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan!


Pencemaran di lautan yang kita tak pernah tahu dan ambil peduli
TAHUKAH ANDA?
Shaklee menggunakan kaedah ultrtulen bergred farmaseutikal teknologi terkini. Ia dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengekstrak asid lemakomega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi. Cara ini dapat menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti plumbum, kadmium, merkuru, arsenik, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl) yang merupakan bahan kimia industri yang sangat toksik.

SIAPA YANG PERLUKAN OMEGA GUARD?

Anda termasuk dalam golongan diatas ke?
Haaaa.. kalau termasuk, lagi laaa SANGAT WAJIB KENA BELI TAU !!
Oklah, kalau kalian nak lagi lebih banyak info, Nadia ada kongsikan disini.
... SINI ... 

Apapun, sila cepat roger Nadia untuk dapatkan PROMOSI OMEGA GUARD NOVEMBER NI.
Hanya di NOVEMBER 2014, habis je 11.59 30/11/2014 - habislah promosi berganda !!

Nadia Syakila
Pengedar Sah Shaklee
No id : 1028241
013 2558600


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila,blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign