Followers

9 November 2014

Kereta Idaman - Toyota Vellfire

Assalammualaikum,

Apa khabar rakan bloger dan pembaca sekalian,
Selamat malam dan selamat bermonday awesome bagi yang kerja esok.
Jangan masam-masamkan muka anda, senyum tau.

Baiklah, hari ni saya nak kongsi dengan anda tentang kereta idaman saya.
Sebenarnya, sebelum ni, saya memang tiada pasang impian pun nak pakai kereta apa.
Ada Wira kesayangan tu pun dah rasa cukup baik, dan kalau nak yang lebih baik sikit pun mungkin Myvi ataupun Avanza bila keluarga membesar.

Nak dijadikan cerita, titik bermula apabila kita bersama dengan orang yang berimpian besar. Yelah, dah dikelilingi orang yang memang impian besar, matlamat besar. Walaupun badannya maintain, ia sikit sebanyak akan mempengaruhi kita.

Siapa lagi kalau bukan keluarga Shaklee saya kan.
Abaikan pasal tu dulu, nanti kalian teruja pulak ;)
Berbalik kepada kereta idaman, saya tidak tahu apa spefikasinya.
Yang satu ianya berharga ratusan ribu dan cantik - dari pandangan mata saya lah.


Warna : Hitam
No plat : NZ 9086
Mula beraksi : November 2015


Setahun daripada sekarang dengan menggunakan FULL SHAKLEE CAR BONUS !
Alhamdulillah, sekarang masih dalam fasa mengumpul - kena kumpul biar besar lagi.
Baru best !

Tolong doakan saya ye.
Saya harap dengan kereta ni saya dan pusing semenanjung Malaysia bantu kawan-kawan yang ingin dibantu dan anak-anak Shaklee saya.

Kita mampu, kita mampu bermimpi dan menjadikan ia kenyataan, inshaAllah.

Notakaki :
Apa kereta idaman anda?


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila,blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign