Follower Instagram Berkurang?

2:30 am

Assalammualaikum, selamat tengah pagi.
Memang pagi betul ni, hahaha !

Okeylah, Nadia pasti kebanyakkan daripada korang ada akaun INSTAGRAM kan?
Cuba korang check balik bilangan follower atau ig yang korang following? 
Ada berkurang tak.. Kalau korang perasan la k.

KENAPA ?
Ini adalah kerana admin Instagram sedang menjalankan kerja - kerja pembersihan dengan membuang akaun spam. 

Jadi, jaga - jaga tau siapa yang suka spam tu !
Kalau korang nak tahu apa guidelines yang dah ditetapkan, sila refer sini dengan kadar segera >instagram guidelines<

Eh, by the way..
Jangan lupa follow my ig k ! 
Ada pasal macam - macam kot :)
Wassalam..




You Might Also Like

3 comments

  1. terbaik instagram..follower niesa pn dh berkurang sikit..goodjob hapuskan acc spam2 tu semua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu niesa..
      berlambak sangat yang kaki spam. pening jadinya...

      Delete
  2. Sy xdpt nk buka instagram sngt. Line dlm kem x kuat.

    * suami sy dlu 11armor jgk. Unit woksyop. Hsbnd awk unit apa? Skrng suami sy dh masuk ateleri. Sy duk dlm kem. Awk duk mana?

    ReplyDelete