Followers

20 January 2015

Selamat Ulangtahun Perkahwinan #1

Assalammualaikum wbt dan selamat pagi..
Apa khabar warga blogger ? Sihatkah semua para readers ?
Alhamdulillah, seminggu nadia menyepikan diri..
Mana taknya, encik suami dapat cuti seminggu setelah lebih kurang sebulan di Pahang.
Untuk misi banjir. 

Jadi kesempatan cutinya diambil untuk pulang ke kampung.
Nadia memang cuti sokmo, biasalah work-at-home-wife..
Yeay ! Syukur ! Sungguhpun macam tu, kalau tiada aral melintang - 
minggu depan beliau naik pulak ke Kelantan untuk misi Pasca Banjir.

Yeay jugak, syukur.
Allah bagi peluang untuk mengutip pahala buat suami dan isteri jugak, sebab merinddddu rinduuaaa.. heee, dah kahwin jadi pahala la kan.

Baiklah, tanggal 17 Januari 2015 adalah ULANGTAHUN PERKAHWINAN PERTAMA kami.
Alhamdulillah, ia dikenang dan diraikan sekadarnya.

Haaaa.. nak tahu tak nadia buat apa?
Bajet sekadarnya tapi ia sangat istimewa, sebab apa? 
Sebab kita yang buat ia istimewa ;)

Dua agenda yang penting untuk hari itu,
Ini tolak tepi siap2 berdoa , solat jemaah sama2 dan mengenang kisah kami tau.

UKIR INAI
Hahaha, nadia melepaskan geram. Masa walimah nadia, nadia tak dapat nak pakai / ukir henna sebab suspek denggi. Jadi setiap hari kena ambil darah sampailah sehari sebelum nikah.

Jadi memang tak boleh ! Berdendam la kita, macam ganas je bunyinya.
Oke, tak nak cakap banyak - silalah jeles..
























MAKAN - MAKAN
Makan di Seoul Garden, haaa. Buntang perut encik suami.
Dia memang jenis tak makan terlalu banyak - sedang2 je, tapi aiskrim sampai dua mangkuk. hehehe..

Alhamdulillah, dapat lah sekali ni ajar dia makan. 
Dia tak nak sebenarnya sebab bagi dia macam tak berbaloi, tapi bagi nadia - kalau jenis macam nadia ni makan banyak ia sangat berbaloii ok !
sangat !

Gambar memang jangan anda harapkan iya. 
Allahua'lam, memang dia kurang gemar bergambar.
Haiishh, memacam laki den ni kan.

Jangan risau, nadia terima dia seadanya.
Sangat bertuah dan bersyukur mendapat suami sebaiknya.


DOAKAN KAMI
Kawan - kawan , doakan nadia dan suami ya.
Semoga hubungan ini kekal dan dilindungi Allah sampai syurga.
Dikurniakan anak yang soleh dan solehah.
Diberikan Allah kesenangan dan ketenangan dunia serta akhirat.

















With love,
Nadia Syakila
Happy working at home wife
013 255 8600 | nornadiasyakila90@gmail.com


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

3 comments:

  1. Ukiran Henna itu sangat gorgeousxx :D

    ReplyDelete
  2. Happy Anniversary Kak Nadia yang baik hati! :-)

    Semoga sentiasa dibawah lembayung rahmatNya, semoga Allah kurniakan baby yang montel dan debab hihihihi

    Doakan kita kawen! Ngahahaha

    ReplyDelete
  3. happy aniversry..!~

    smga bhgia hinggake jannah.amin.sling memahami dan menyayangi..:)

    ReplyDelete

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila,blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign