Followers

22 March 2015

10 Orang yang WAJIB Dapatkan ESP Shaklee


Assalammualaikum,
Oh mai gad ~ nadia nak cerita pasal ESP lagi ke? 
Oh tidak, taklah. Nadia taknak cerita dah pasal fakta ESP tapi nadia nak cerita dan nak bagitahu korang yang 10 orang yang WAJIB dapatkan ESP Shaklee.

Siapa ? Orang yang ada masalah ni.


1. Kulit wajah kusam.tona tak sekata
----
2. Wajah ada bekas jerawat yang hitam atau parut2 jerawat
---
3. Rambut sering gugur
----
5. Cepat penat dan tak bertenaga jalankan tanggungjawab sebagai isteri, ibu,pekerja
----
6. Menyusu atau hamil
----
7. Cepat lapar atau asyik nak mengunyah
----
8. Gastrik
----
9.Dah makan macam2 vitamin tapi masih takde kesan optimum
----
10.Luka lambat sembuh atau lepas pembedahan

Haaa, ada tak kawan - kawan orang mengalami masalah ni?
Kalau ada kena rebut 1 tin ~ eh eh, 2 tin terus lah bulan ni.
Sebab promosi March 2015 adalah ESP, harga memang dasat.
Dan rebut sekarang sebelum GST menyerang !

Nanti roger nadia tau.

Dengan cinta,
Nadia Syakila
Happy working at home wife

Facebook : Nor Nadia Syakila
Shaklee Independent Distributor
ID 1028241  | 013 255 8600 | nornadiasyakila90@gmail.com


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

1 comment:

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign