10 Orang yang WAJIB Dapatkan ESP Shaklee

9:09 pm


Assalammualaikum,
Oh mai gad ~ nadia nak cerita pasal ESP lagi ke? 
Oh tidak, taklah. Nadia taknak cerita dah pasal fakta ESP tapi nadia nak cerita dan nak bagitahu korang yang 10 orang yang WAJIB dapatkan ESP Shaklee.

Siapa ? Orang yang ada masalah ni.


1. Kulit wajah kusam.tona tak sekata
----
2. Wajah ada bekas jerawat yang hitam atau parut2 jerawat
---
3. Rambut sering gugur
----
5. Cepat penat dan tak bertenaga jalankan tanggungjawab sebagai isteri, ibu,pekerja
----
6. Menyusu atau hamil
----
7. Cepat lapar atau asyik nak mengunyah
----
8. Gastrik
----
9.Dah makan macam2 vitamin tapi masih takde kesan optimum
----
10.Luka lambat sembuh atau lepas pembedahan

Haaa, ada tak kawan - kawan orang mengalami masalah ni?
Kalau ada kena rebut 1 tin ~ eh eh, 2 tin terus lah bulan ni.
Sebab promosi March 2015 adalah ESP, harga memang dasat.
Dan rebut sekarang sebelum GST menyerang !

Nanti roger nadia tau.

Dengan cinta,
Nadia Syakila
Happy working at home wife

Facebook : Nor Nadia Syakila
Shaklee Independent Distributor
ID 1028241  | 013 255 8600 | nornadiasyakila90@gmail.com

You Might Also Like

1 comments