Followers

24 March 2015

GST dan Shaklee
















Assalammualaikum,
Oklah pagi ni nadia nak cerita pasal GST ?
GST lagi ke nadia? Isu kontroversi?

Taklah, nadia bukan nak kupas bagus ke tidak,
rakyat terbeban ke tidak (walaupun terasa keberatannya) tapi nak bagitahu kat korang bahawa harga semua produk Shaklee walhal yuran keahlian dia seumur hidup NAIK OK !

Nadia sebagai pengedar sah Shaklee yang anda percayai,
nak menyusun sepuluh jari ~ rata2 nadia bagitahu customer tersayang semua macam blur dan ye la, nak jaga kesihatan pun semakin mahal kan. Apa boleh buat?

Buatlah apa yang kita termampu,
Masing - masing kena jalankan peranan masing - masing ok.

Tapi jangan risau, di saat anda membaca entry ini ada 4 hari lagi,
hanya 4 hari lagi untuk anda dapatkan stok / produk Shaklee korang dengan kadar pantas dan segera. Terus je hubungi nadia ok.

SEBELUM 28/03/15 JAM 3 PETANG

Nadia harap dapat bantu dan mudahkan urusan korang untuk dapatkan produk Shaklee yang korang nak. PM kat Facebook Nadia Syakila boleh, nak whatsapp kat +60132558600 pon tiada masalah.

Roger tau?














Dan ada lagi satu peluang yang nadia nak bantu,
khasnya buat suri rumah dan pelajar yang mana nak bantu suami / mak ayah dari segi ekonomi. 

Nak bantu diri sendiri dalam masa yg sama bantu gak orang lain?
Jom buat bis Shaklee, yuran keahlian RM90 seumur hidup.
Tak perlu simpan stok ke apa ke, modal yang paling terbesar adalah usaha dan kerajinan.

Nadia pasti, termasuk nadia,
ramai yang rasa agak sempit hidup dalam zaman yang penuh dengan kacau bilau ni kan?
At least, nak buat main - main pun sebulan RM500 ke RM1K siapa nak bagi?
Do contact me ok, nadia akan terangkan sampai anda faham !
InshaAllah.

==================================================

Dengan cinta,
Nadia Syakila
Happy working at home wife

Facebook : Nor Nadia Syakila
Shaklee Independent Distributor
ID 1028241  | 013 255 8600 | nornadiasyakila90@gmail.com


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

1 comment:

  1. Salam kenal...
    Yelah kan...nak sehat pun kena belanje mahal...xpe...yg penting sehat...

    ReplyDelete

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila,blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign