Followers

30 April 2015

Kebaikan Herbal Blend® Multi-Purpose Cream

Assalammualaikum semua.
Haa, semoga dalam keadaan sihat.
Korang, ingat lagi tak entry nadia pasal cara merawat kulit kaki merekah ?
cara semulajadi tu.

haaaaaaaa. ini ada lagi cerita best.
cara merawat kulit kering, kulit kering, gatal2 sepantas A B C.
gituuu.

Guna je ni.
Bebas PARABEN itu yang penting.



















Herbal Blend Shaklee ni best sangat tau.
Sebab boleh digunakan untuk banyak benda.
Sebelum tu, kena la tengok dulu apa kandungan dia kan.

Penting tau tahu kandungan before guna !





Ramuan#1 Sage (Salvia officinalis)
Sage, atau Salvia officinalis saintifik dikatakan tumbuh liar di sekitar abad ke-16 di beberapa kawasan di Sepanyol dan Yugoslavia.
Terdapat juga negeri dari Sage Mediterranean mempunyai rasa dan bau yang lebih lazat daripada iklim lain.
Sage adalah herba yang manakah mempunyai jangka hayat yang panjang dan Sage sering diekstrak untuk digunakan sebagai pembasmi kuman.
Sage daun mengandungi astringen Itulah yang terbaik untuk Mengecutkan liang terbuka dengan mendapatkan bahan-bahan kosmetik itu tidak dibersihkan dengan betul.
Jika bijaksana daun dalam campuran ke dalam bilik mandi, ia dipercayai untuk mengurangkan bau peluh.
Beberapa kajian perubatan menunjukkan daun sage boleh Tenangkan dan menyembuhkan ulser mulut
Membantu dalam penghadaman lemak dan daging selera jika bercampur dengan makanan.




Ramuan #2 Horse Chesnut (Aesculus hippocastanum)
Horse Chestnut Seed Extract merupakan agen antiradang, 
Menyelesaikan masalah rheumatism atau penyakit sendi




Ramuan #3 Yarrow (Achillea millefolium)
Bagus untuk kulit sensitif,
Melegakan ruam atau kulit terbakar
Antiseptik
Anti radang atau anti inflammation
Mempunyai keupayaan yang tinggi untuk penyembuhan luka





Ramuan #4 Rosemary
Meredakan sakit sendi dan keradangan pada sendi tulang
Baik untuk melegakan gigitan serangga
Banyak digunakan dalam merawat ekzema
Amat berkesan dalam penyembuhan luka


===========================================================

Keadaan Yang Memerlukan Anda Menggunakan Herbal Blend
Herbal blend sememangnya sesuai untuk kegunaan seisi rumah. Jika anda masih was-was apakah yang menyebabkan saya katakan semua orang memerlukan Herbal Blend ni, saya akan bongkar keadaan yang sesuai anda sapu krim ajaib ni ya:

Digigit nyamuk atau serangga
Ruam lampin/pampers bayi
Tumit merekah dan kasar
Kulit kasar kerana kerja berat
Anak mengalami eczema
Kesan terbakar
Terkena minyak atau air panas
Gatal-gatal disebabkan habuk
Losyen yang mesra alam
Kelegaan untuk lutut yang sakit

BEST KAN ?
Mesti nak . mesti !

Boleh roger nadia di fb @ whatsapp 0132558600
Nak bagi harga kasih sayang bersama konsultasi terbaik, inshaAllah !

Wassalam.


♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign