Followers

12 August 2017

Kursus Spa Termurah di Malaysia


PEMBABITAN AWAL
Ini gambar lama,
gambar lama yang mengubah kehidupan saya sejak 2 tahun yang lalu.
Inilah gambar saya tika mana pertama kali menghadiri training bagi projek The Walking Beauty sekitar bulan Mei tahun 2015.

Bermula saat ini,
saya mula membina spa bergerak tanpa kedai saya dengan modal yang tak sampai RM1000 pun dan dalam masa beberapa bulan ia mampu memberi semula modal yang saya gunakan. Dengan ilmu facial dan urutan wajah yang saya ada waktu - saya mampu dan boleh menjana pendapatan sebanyak RM45 dalam masa 1 jam.

1 jam ye sahabat semua.
Baiklah, katakan kita tolak kos barang mungkin untung bersih sekitar RM 25 / sejam.
Kalau 2 jam? RM 50 dan seterusnya. Kos diatas tidak termasuk dengan kos pengangkutan yang akan dibayar oleh pelanggan sendiri.


NAMPAK PELUANG
Semakin hari, saya semakin jelas dan nampak peluang yang ada di bawah projek TWB ini, dan mengambil keputusan dengan inisiatif sendiri untuk menyambung pembelajaran di dalam Sijil Kemahiran Malaysia di Giatmara dalam bidang Solekan dan Terapi Kecantikan.

Sesungguhnya, sekiranya saudari di luar sana mempunyai kekangan masa - pembelajaran yang melibatkan kelas sepenuh masa amatlah tidak sesuai. Ia memakan masa 6 bulan dan dalam masa yang sama banyak komitmen yang perlu kita berikan.

Peluang menjana pendapatan melalui perkhidmatan spa ini sebenarnya menguntungkan, mempunyai kebebasan masa mengikut fleksibiliti. Bermula dari anak/adik remaja kepada suri rumah, pelajar universiti dan kolej mahupun wanita yang berkerjaya.

Cuma anda perlu cari kursus yang betul, kemahiran yang tepat dan yang pasti modal yang tidak membebankan. Dan selepas itu, anda sudah bersedia untuk memulakan SPA BERGERAK TANPA KEDAI ANDA dimana sahaja anda berada.


KURSUS SPA TERMURAH DI MALAYSIA

Setelah hamper 2 tahun selepas projek SPA BERGERAK - THE WALKING BEAUTY dilancarkan, ia mendapat sambutan yang sangat menghangatkan. Boleh dikatakan hampir di setiap negeri mempunyai agen TWB sendiri.

Selain sistem sokongan yang sangat padu, kos atau modal yang diperlukan untuk menjadi pemilik spa dan belajar kemahiran spa ini sangat - sangat murah !

Beraninya saya?
Ya, saya berani mengatakan kos untuk pakej TWB murah adalah kerana setelah membuat sedikit survey ketika mana semasa belajar di Giatmara, kos kos untuk mendalami kemahiran spa seperti rawatan wajah, rawatan badan boleh mencecah kepada ratusan hingga ke ribuan ringgit. Tambahan lagi, biasanya para peserta tidak akan dibekalkan dengan produk ataupun alatan.


Anda boleh cuba cari mana-mana kelas atau kursus SPA di Malaysia ini yang menawarkan harga serendah kami bersama kelebihan dan manfaat yang kami berikan. Kami JAMIN tiada yang lebih murah berbanding kami.


Semak pakej terbaru kami sekarang.
Tak rugi untuk anda mengetahuinya --- KURSUS SPA BERGERAK TERMURAH 2017


BERTINDAK CEPAT

Kenapa anda perlu bertindak cepat?
Saya akan bagitahu sebabnya.

Bermula pada tahun 2015 modal kursus spa ini hanyalah RM250 - RM300
Dan seterusnya meningkat mengekori peredaran ekonomi semasa di Malaysia.

Pakej RM 399
Pakej RM 600
Pakej RM 750
(* Pakej pakej di atas dibuat mengikut kemahiran yang dibekalkan)

Dan kini RM 899 untuk 4 kemahiran asas spa bagi wajah dan badan, produk, kit percubaan dan alatan spa. Siap semua !!

Dan saya pasti harganya akan lebih tinggi lagi mengikut pasaran semasa.
Bertindak sekarang ! Anda akan merasai kelegaan saya apabila saya memikirkan semula saat saya melaburkan RM 350 pada 2 tahun lepas.

Apa-apa pun,
BETTER LATE THAN NEVER kesayangan semua.


WELCOME TO THE WALKING BEAUTY FAMILY

Dan kami disini menantikan anda untuk bersama-sama mencipta legasi dan fenomen spa bergerak tanpa kedai ke seluruh Malaysia. Rebut harga yang masih MAMPU milik ini bersama 4 kemahiran spa yang mampu menjana income tepi tepi sebanyak RM 1600 sebulan ! Tak nak ke nak?


Berminat ? Nak tahu lebih lanjut ?

Terus WhatsApp selaju-lajunya ke 013-2408600

Lebih mudah,
klik sahaja www.wasap.my/60132408600


PERLUKAN TESTIMONI --- INI KATA MEREKA

♥ Jazakallahukhairan Kathira ♥

No comments:

Post a Comment

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di nadiasyakila.blogspot.com adalah perkongsian dan pendapat peribadi. Tiada kaitan dengan mana2 pihak samada hidup atau mati. Elakkan mengulang cetak / salin sesuka hati, untuk perkongsian ilmiah dibenarkan.

Disclaimer #2

Segala penerangan/penulisan/testimoni tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan bertauliah.

Nadia Syakila Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign